søndag 4. september 2011

The Knit Kit

Kva er det for noko spør du? Berre den meste geniale strikkeduppeditten som nokon gong er oppfunnen! Eg datt over denne på strikkebutikken i Seattle, So much yarn, og kunne berre ikkje gå ifrå den. 

Slik ser den ut:

 The Knit Kit

Men kva er det som er så fantastisk med den tingen der? Jo det skal eg fortelle deg, den er multifunksjonell ser du!

The Knit Kit's mange funksjonar

Og funksjonane er:
  1. På toppen finn du ein masketellar, noko som passa ypperlig for mitt nåverande prosjekt sidan der er veldig viktig å vete kva omgang du er på.
  2. På venstre side finn du heklenål (både liten og stor), det er veldig fint til å fiske opp masker om du skulle miste dei underveis. 
  3. Nede på vestre side er det måleband, stort sett rotar eg alltid målebandet mitt vekk, men nå bør det alltid vera tilgjengeleg ;)
  4. Oppe på høgre side er det kniv til å kutte tråd med

Den fantastiske omgangstellaren :)


Men ikkje nok med dette, den har også ei hendig bakside!

Baksida av The Knit Kit

I ei luke på baksida finn du dette:

  1. Samanleggbar saks
  2. Maskemarkørar
  3. Nål
  4. Beskyttelse til strikkepinnetuppane



Viss ikkje dette er genialitet, så veit ikkje eg!

Eit redskap som absolutt alle strikkerar bør skaffe seg :)



Om nokon skulle ynskje å skaffe seg ein slik, har eg funne nokon internettsider som den kan bestillast frå:

http://www.hulucrafts.co.uk/the-knit-kit.htm (på denne siden var den billigast)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)