mandag 5. september 2011

Omrekning av strikkefastheit, hjelp!

I løpet av hausten har eg lyst å strikke ein mariusgenser med rund sal i 2 år. Oppskrift har eg, problemet er berre at eg har lyst å strikke denne med babyull (strikkefasthet 28m), mens det i oppskrifta er meininga å bruke garn med strikkefastheit på 22m. Sjølve omregninga av forholdet mellom dei to strikkefastheitene for å få antall masker osv. veit eg korleis eg gjer, men eg er litt usikker på korleis eg skal gjere om oppskrifta for å få det til fint (og ikkje minst rett størrelse), spelsielt med tanke på armane og den runde salen (er jo ein del mønster der).

Er det nokon som har erfaring med dette og har tips til korleis eg kan få det til å bli vellykka?

Eventuelt, har nokon gjort dette sjølv med denne genseren?

Vil det vera enklare å gjera ein "vanleg" mariusgenser som skal strikkast i babyull, om til genser med sal?



Alle tips/råd tas imot med ein kjempestor takk! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)