onsdag 26. oktober 2011

1-års dag på bloggen!

Tenk at det faktisk er eit heilt år sidan eg starta bloggen min i dag! Det har gått heilt utruleg fort :) Men eg likar det! Eg set utruleg stor pris på den gode responsen eg har hatt på bloggen, og håpar at folk vil fylje med på bloggen i det neste året også :) Eg kjem iallefall uansett til å strikke, for strikkedilla ser heller ut til å øke enn å avta ;) Og om du skulle ha nokon kommentar til ting du vil sjå meir/mindre av på bloggen, ris og ros, tar eg det imot! :) Alltid gøy å høyre kva andre suns om bloggen din.

Men ettersom det er sjølvaste 1-årsdagen til bloggen, lova jo eg å foreta trekning av giveawayen. Og det har eg gjort! Eg benytta random.org til å foreta trekninga, og vinnertala er.... 8 og 16! 

Dvs. at vinnaren av strikkeveska er:


Og vinnaren av strikkepinne-etuiet er:


Gratulerer begge to!
Om dykk berre sendar meg adressa dykkar på mail til meg skal eg få sendt gåva i posten snarast! Og til dykk andre; betre lykke neste gong, for det kjem nok fleire moglegheiter :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)