mandag 7. november 2011

Mønsterstrikk

Når eg strikker mønsterstrikk har eg som regel aldri kontroll på trådane, men nå har eg lært noko nytt som gjer at ein får mykje jevnare resultat, dette er kanskje noko folk flest veit, men tydlegvis ikkje eg! Eg fann tilpset i bladet Strikkemagasin:



Strikkeskole

Tipset var at når du strikka med to trådar skal du holde trådane mellom kvar sin fing, slik som på bilete til venstre, istadenfor begge trådane på ein fing (bilete til høgre), slik eg pleide å gjere :P Tråden skal ligge på same fing heile tida. Enkelt knep, men det gir eit flott og jevnt resultat:

Mønsteret blir nesten like fint på baksida som på rettsida :) 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tipset, seint men godt! Googlet etter "strikke mønster jevnt" og fant dette. Jeg har også pleid å legge begge trådene over én finger, og det er vanskelig å få jevnt. Har prøvd tipset ditt nå, riktignok har jeg gjort det omvendt og lagt den innerste tråden over to fingre (jeg har bakgrunnsfargen innerst mot hånda og plukker mønsterfargen over denne), og det fungerer veldig bra! Det blir mye jevnere, og mye mer behagelig å strikke sånn. Så dette var gull verdt!

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)