torsdag 17. desember 2015

Hullmønstret kortbukse

Som eg nevnte i forrige innlegg, så måtte eg finne ut kva eg kunne strikke av garnrestene etter Little Edith's romper. Det gjenstod i underkant av eit nøste i Finch i fargen Carries Yellow. Eg tenkte det nåtte vera noko lite, derfor endte eg opp med ei ny bleietruse/shorts. Denne gongen ei frå Tidelibom.com; Hullmønstret kortbukse. Denne er utrolig fin! Strikkefastheten passa jo sjølvsagt ikkje, men eg tenkte at eg då kunne strikke ein størrel størrelse for å få ein passande liten kortbukse. Eg hadde som mål å strikke ei i størrelse ca 0-3 mnd, og etter litt beregninger la eg opp til 6-9 mnd. Resultatet blei i grunn nokså bra. 

Litt trasig når ein ikkje har tilgang på knittingmill! 
Ein stk ferdig shorts
Mønster: Hullmønstret kortbukse
Nettside: Tidelibom.no
Pinne: nr. 3 og 3,5
Garn: Finch i Carrie's Yellow
Størrelse: maskeantall til 6-9 mnd, reel størrelse ca 0-3 mnd.
Garnforbruk: Under 1 nøste

Baksiden
Baksiden
Resultatet av to nøster Finch
Bleieshorts
Resultat av to nøster finch

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)