torsdag 17. desember 2015

Kalinkaromper

Kalinka-romperen, så enkel, men så fin! Den går veldig fort å strikke og eg blir liksom ikkje lei! Denne gongen strikka eg han i eit garn som var meir rett iforhold til strikkefastheten. Lark frå Quinceandco, som blei innkjøpt i Melbourne. Fargen er ein nydelig petrol og gjorde seg godt til denne romperen syns eg. 

Eit lite garnnøste blei igjen av dei opprinnelige to nøsta
Romperen lå lenge i sekken min utan knappar, men etter å ha godt amokk på eit marked i Hanoi i Vietnam, fekk den også knappar på!

Fiks ferdig romper med knapper
Nydelig flette går ned langs heile framsida
Knappane passa bra syns eg
Baksida
Mønster: Kalinkaromperen
Nettside: ministrikk.no
Garn: Lark frå Quince and Co (Belize)
Pinne: 3,5 og 4
Størrelse: 3-6 mnd
Garnforbruk: i underkant av to nøster
Resultatet av 2 nøster Finch og 2 nøster Lark

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)