søndag 24. juni 2012

Lilla rillejakke + lue

Surprice, surprice! Nok ei lilla jakke ;) Det er ikkje til å skyve under ein stol at rosa og lilla er fargar eg likar veeeldig godt, og det blir derfor gjenspeilt nokså hyppig i strikkeriene mine (og i garnsamlinga). Derfor blei den neste jakka nettopp lilla. Stripete lilla. Syns det gav ein fin effekt eg! :) Jakka fekk eg fyrst augene opp for etter å ha sett ho på bloggen til Monstermønster, også ho hadde strikka den i to lillafargar, perfekt når eg hadde rester etter Daisy-jakka. Så også denne gong er det eit blandingsgarn av bomull og ull. Kjempegodt å strikke med, og resultatet blir kjempemjukt! Perfekt for vår/sommar/tidleg haust, når det endå ikkje er blitt skikkelig kaldt. 

Fin fin i lilla!

Kragen frå oppskrifta har eg kutta ut, syns den er finast uten

Mønster: Jakke med rundfelling frå "Strikk til nøstebarn"
Garn: Mor Aase Ull/Bomull
Pinne: nr. 4
Størrelse: 2 år

Mønster: Lettstrikka babylue frå "Strikk til nøstebarn"
Garn: Mor Aase Ull/Bomull
Pinne: nr. 3 (trur eg)
Størrelse: La opp til 0-3 mnd, men pga tjukkare
garn vil eg tru den passar til 2 år.
Og som dykk ser har eg heller ikkje festa på knappar her heller. Grunnen til det er ein blanding av ubeslutsomhet og flyttekaos, så sjølv om eg faktisk hadde bestemt meg for kva knappar eg skal ha, så veit eg ikkje kor dei er! Håpar dei dukkar opp etter kvart :P 

4 kommentarer:

  1. Kjempe herlig liten jakke :) lilla og lilla e bra ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Lilla pg lilla slår aldri feil! ;)

      Slett
  2. Så fine!:D Du e så effektiv! Savne deg allerede eg, Marie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Kristine! :P Må komme deg øve te Oslo då, fortare enn fy! ;)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)