mandag 26. oktober 2015

Sparkebuksesett

Det har lenge vore planar om å strikke dette settet, men strikkelista er lang som eit vondt år og den berre veks og veks! Men nå som eg er på verdens-reise i 6 mnd, var eg litt lur, for då tok eg med meg garn nok til heile dette settet. Og når du har begrensa tilgang til garn, ja då strikkar du faktisk det du har garn til! 

Heile settet er difor blitt nokså internasjonalt og jakka har vært med gjennom heile fire land; Belize, Guatemala, Nicaragua og Costa Rica! Buksa derimot blei påbegynt i Costa Rica, strikka på i Panama og fullført på Galapagos! Det er ikke ofte strikke plagga mine er så bereist! 

Settet er strikka i Mini Duett frå Sandnesgarn som blei kjøpt på fabrikkutsalget til Sandnesgarn til ein billig penge. Så heile dette sette kom vel kanskje på ein hundrelapp. Ikkje verst må eg sei! Eg huskar dessverre ikkje heilt kor mange garn eg hadde med meg, men eg meiner på at det var 5 stk, og sit kun igjen med ein litan stomp. 

Førsta mann ut; Jakka: 
Mønster: Jakke i Sparkebuksesettet
Bok: Strikk til smårollinger
Garn: Mini duett
Pinne: str. 2,5
Størrelse: 0-3 mnd.
Garnforbruk: I underkant av 2 nøster
Neste mann ut; sparkebuksa:
Mønster: Sparkebukse i Sparkebuksesettet
Bok: Strikk til smårollinger
Garn: Mini duett
Pinne: str. 2,5
Størrelse: 0-3 mnd.
Garnforbruk: ca 2,5 nøster
Og til slutt; Lua
Mønster: Clover Earflap Hat
Garn: Mini duett
Pinne: str. 2,5
Størrelse: 0-3 mnd.
Garnforbruk: Rundt et halvt nøste
Heile settet samla;

Litt fleire detaljer:
Toppen på sparkebuksen
Søte føtter på sparkebuksen
Hele settet i skjønn forening


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)