torsdag 5. mai 2016

Bukse med fletter

For ei stund tilbake blogga eg om eit hentesett eg hadde strikka i barselgåve, flettejakke og flettebukse.  Den gongen eg starta på dette begynte eg å strikka det i babyull ettersom det var tiltenkt en vinterbaby. Opprinnelig skulle det ha blitt strikka i Lille Lerke. Men etter å ha strikka nesten ein fot fann eg ut at eg ville strikka det i Lille Lerke likavel. Derfor bytta eg garnet, men lot det vera igjen nok til å fullføre buksa. Denne buksa fekk eg rota meg til å fullføre i jula, tru det eller ei!


Eg fann også ei jakke i gåvekurven som eg syns var litt fin til:



Mønster: Bukse (nr. 29302)
Hefte: Dalegarn - Baby Hentesett (nr. 293)
Garn: Babyull fra Dalegarn
Pinne: nr. 2,5 og 3
Størrelse: 0-3 mnd
Garnforbruk: 78g
Oppskrift på buksa ligg faktisk ute på Dalegarn sine sider gratis!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)