torsdag 9. juni 2011

Grunnleggjande strikketips for nybegynnere

Eg har fått nokre forespørslar om å lage innlegg med strikketips, korleis ein gjer ulike strikketing osv enten i film eller bilete. Ettersom eg ikkje har noko godt aparat å filme med så fann eg ut at det må bli i bilete. Men nokre ting er lettare å sjå på film og eg har derfor funne ulike illustrasjonsvideoar på nettet eg tenkte å vise her. I fyrste omgang visar eg heilt grunnleggjande strikketips for nybegynnerar, men vil etter kvart lage innlegg der eg blant anna vil vise korleis strikke sokk og selbuvott, og det vil bli flest av den typen innlegg. Det er også lov å kome med ynskjer til kva eg skal visa. Videoane nedanfor er funne på dropsdesign.no, og her finn du mange gode illustrasjonar, av veldig mykje forskjellig. Alt frå det heilt grunnleggjande til ulike strikkemetodar. 

Om du er ny i strikkeverda, kan det vera lurt å starte med eit lite prosjekt som f.eks. lommetøfler. Her får du øvd deg på både rett, vrang, øking og felling. Og nedanfor er det videoklipp av alt du treng å kunne:

Korleis legge opp masker:



  Korleis felle av:


 Korleis redusere antall masker med å strikke to saman:


Korleis øke maske:


Korleis strikke vrange masker:



Dette er veldig grunnleggjande metodar, men for ein person som ikkje har strikka før må dei lærast :P Reknar med at dei fleste som er innom her allereie veit korleis ein strikkar, men det kan vel hende at det kjem nokon som ikkje veit også :) Men for dykk som er kome litt over nybegynnarnivå så kjem det nokon videoar for dykk seinare :)

Ps. Dette var faktisk mitt innlegg nr. 100 :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)