onsdag 1. juni 2011

Genser med rundfelling

Ja, eg har ein tendens til å leva i framtida istaden for nåtida, så eg planlegg allereie neste store prosjekt, til tross for at det gjenstår ein del på nåvarande prosjekt :P 

Men eg har funne ut at eg har veldig lyst til å strikke ein genser med rundfelling, ettersom dette er noko eg ikkje har prøvd før. Problemet er berre at eg ikkje har funne eit mønster endå. Eg vurderte mariusgenser med rundfelling, men fann ut at det har vore nok marius for ein stund nå :P 

Er det nokon av dykk som veit om nokre fine mønstre på genser med rundfelling? Ville satt utruleg stor pris på om dykk kom med forslag :) 

Eg fann denne i drops sin nyaste kolleksjon her ein dag, og syntes at den var veldig fin!:

Oppskrifta er ikkje kome endå, men dette er absolutt noko eg kunne tenkt meg å strikke. Iallefall noko i den duren, men kanskje med lange armar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)