fredag 3. juni 2011

Latest update on the muffinbag!



Nå byrjar innhaldet i muffinbagen verkelig å ta form! Og av den grunn skal det litt til for å ikkje klare å sjå kva det skal bli nå :P Så her er den siste oppdateringa frå seinast 2 min sidan ;)


Ta-da! Surprice surprice! :P 

Det kom vel ikkje akkurat som eit sjokk for dykk at det var dette som var resultatet :P Det er endå litt igjen å gjera, men eg håpar å iallefall få sydd saman skuldre i løpe av helga, og kanskje bli heilt ferdig med armane. Det kjem litt an på kor mykje tid til strikking det blir :) Tru det eller ei så glear eg meg faktisk til montering, men dette kjem av at dette er første gang eg skal prøve meg på dette åleine! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)