mandag 19. desember 2011

Garnkurv #2

Nytt forsøk på garnkurv. Den forrige blei ikkje heilt vellykka.. Men denne måtte berre bli bra sidan den skulle gis bort i julegåve! Det var eigentleg meingen at eg skulle ta bileter under vegs for å vise korleis du lagar han, men det gløymde eg sjølvsagt..men men, får gjere det neste gong for det blir nok fleire :)
Slik blei resultatet:


Den har litt merkelig fasong på dette bilete, men han er mykje finare i røynda!
Spesielt når den blir fullt opp med meir garn :)
Mønster: Litt modifisert versjon av Monsterkurv
Garn: Hubro
Pinne: nr. 10

Denne gongen blei eg kjempenøgd! Den blei akkurat passe stor, men det er likevel plass til mykje garn i han, fin fin julegåve :)

2 kommentarer:

  1. Så fin! Og en nydelig farge!! Gleder meg til å se hvordan du lager den. :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Skal sørge for å ta bileter neste gong, slik at eg får vist det, for eg har mykje av dette garnet i samlinga mi :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)