torsdag 15. desember 2011

J u l e f e r i e

Endelig! Nå er det juleferie :) Siste eksamen er unnagjort, seinare i kveld er det julebord med klassen og skulen startar ikkje igjen før 23. januar. Men før den tid skal eg både reisa heim, feria jul, reise til østlandet og på New York tur :D Og ikkje minst, strikka! Det er så mykje eg vil strikka som eg ikkje har hatt tid til, men NÅ har eg massevis av tid! Forhåpentligvis vil eg ha mykje fint å visa på bloggen framover :) 


Ha ein super kveld, det skal iallefall eg! :)

2 kommentarer:

  1. Så deilig å endelig ha juleferie! Gratulerer med forhåpentligvis vel overstått eksamen, jeg gleder meg til å se strikkeriene dine framover:)

    SvarSlett
  2. Ja det er så utruleg deilig! :D Men nå slit eg med pakking, er så vanskeleg å vete kva eg vil strikke i julen, og heile bagasjen min er allerede fullpakka med garn ;)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)