mandag 2. januar 2012

Actionbileter av Marius-settet

Då er julegåva/bursdagsgåva overlevert, og eg var verkeleg nøgd med resultatet:

Fullt sett med både genser, bukse, lue, vottar og sokkar :)

Og det satt jo som eit skudd! Ein smule stor her og der,
men den er jo strikka ein størrelse større enn kva ho lille er nå :)

Søtaste modellen ever!
I morgon reisar eg til New York med klassen, sjølv om eg var der i somar trur eg det blir kjempekjekt denne gongen også :)  Eg gler meg til å gå på strikkebutikkar, for det blei det ikkje noko av i somar :D Så det vil bli ei veke uten blogging her, men me bloggast så snart eg kjem heim! Då skal eg også prøve å få laga eit innlegg som oppsummerar 2011 :) 

13 kommentarer:

  1. Settet ble jo knallfint! Fine farger var det også:)

    God tur til New York!

    SvarSlett
  2. Kjempe fint sett! Nydelige farger.
    Håper du får en fin tur til New York :)

    SvarSlett
  3. For ett nydlig sett!!!!knall fint!

    Godt nytt år,og kos deg masse i New York!

    SvarSlett
  4. Nydelig sett! Du er kjempeflink altså :D Liker personlige detaljer som på rumpa, er liksom det lille ekstra:)

    SvarSlett
  5. Heisann:) Dette ble et kjempeflott sett til den lille tulla:) Og er bedre at det er litt for stort en for lite. Barn er jo aktive og godt er det da at ikke noe sitter stramt. Syntes du er veldig flink med mønster. Men fikk ikke ønsket deg en god tur til New York føre du reiste,,men håper og ønsker deg et flott opphold. Vi blogges:)

    SvarSlett
  6. Nydelig, komplett marius sett!! Heldige mottaker:-)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott sett!! Tenk å få gå i strikkebutikker i New York, det hadde vært noe :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk alle mann! Settet blei verkeleg godt mottatt :)

    Nå er eg endeleg tilbake etter ein utruleg fin tur til New York! Vil kome med oppdateringar derifrå etter kvart :)

    SvarSlett
  9. Nydeligt hentesett!! Guri, heldige dei så får d:)

    SvarSlett
  10. Åjåj for et nydelig sett!! Farvene passet jo også kjempegodt!

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  11. Hei Strikkeguri.
    Dette var et nydelig sett! Jeg er veldig glad i mariusmønsteret selv, og hadde tenkt å strikke en genser til min sønn. Men disse bildene har inspirert meg, så det blir nok et helt sett på han! :) Jeg skal strikke i mørkeblått, hvitt og lyseblått.
    Liker godt bloggen din. Mange fine bilder av det du har strikket, og ikke minst masse gode tips. Kommer til å følge deg :) Har akkurat kastet meg ut i bloggverden selv, så hvis du titter innom om en stund kan du få se bilder av mariussetter du har inspirert til :)
    Hilsen Mette.

    SvarSlett
  12. Tittet innom bloggen din tilfeldigvis og så dette nydelige settet. Er hele settet strikket etter oppskrift eller har du regnet ut maskeantall i forhold til mønsteret selv? Skulle isåfall gjerne visst hvor man finner mønsteret. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Settet er stort sett strikket etter oppskrift, er kun buksa eg har gjort om. Genseren og luen kan du finne i heftet Tema 10 - barn/klassikere frå Sandnesgarn, votter og sokker er i heftet Selbustrikk frå Raumagarn, mens buksa er eigentleg ei monsterbukse som eg har strikka einsfarga med bord nederst på foten :) Om du blar deg tilbake på bloggen, eller går på etiketten "babystrikk" så finn du alle plagga der, og då har eg også linka til oppskriftene :) Håpar dette var til hjelp!

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)