søndag 11. desember 2016

Kalinkaromper, kalinkaromper, kalinkaromper!

Er det eit plagg eg har strikka møkje, så er det kalinkaromperen. Eg trur faktisk ikkje at det er ei oppskrift som eg har strikka SÅ mange gonger enn denne. Men med god grunn, den er jo sukkersøt!

Denne gongen blei den strikka i anledning babyshower, og i den anledning fann eg fram alle kalinkaromapane eg hadde liggande og tok eit gruppebilete!

Mønster: Kalinkaromperen
Nettside: Ministrikk.no
Garn: Merino Extra Fine
Pinne: nr. 3,5 og 4
Størrelse:3-6 mnd
Garnforbruk: ca 85g

Frå venstre; Kit strikka i Lille Lerke, grå og rosa strikka i Merino Extra fine,
og den sjøgrønne i Lark frå Quince&Co

Dei 5 frå venstre er Kalinkaromperen, den blå Fletteromper og den lilla hullmønstret romper

Kalinkaromper med egen vri i midten

Romper, romper, romper! 

Går aldri lei! 

2 kommentarer:

  1. Nydelige rompere, eg har og lyst og strikke denne til mitt tantebarn men finner ikkje oppskriften noen plass😟 kan du hjelpe meg med det??
    Anita

    SvarSlett
  2. Hvor finner jeg oppskriften? Så søte❣️Gro

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)