lørdag 24. desember 2016

Tilbehør

Eit kvart antrekk treng litt tilbehør. I løpet av denne hausten har eg funne ulike oppskrifter som eg lika veldig godt, og tilbehøret passer så fint til mange ulike sett! Både lue, votter og skjerf/halstørkle har blitt strikka.

Fyste mann ut er lua. Dette er ei utrulig søt lue frå Tiddelibom, blomsterlua. Det er benytta ein ny teknikk (for meg) for å strikke "blomane", og eg måtte klø meg litt i hovudet for å forstå beskrivelsen, men når eg først forstod den var det nokså enkelt.

Mønster: Blomsterlua
Nettside: tiddelibom.no
Garn: Merinoull frå Sandnesgarn
Pinne: nr. 3 og 3,5
Størrelse: 0-3 mnd
Garnforbruk: 30g

Blomsterdetaljer
 Neste mann ut er også frå Tiddelibom.no, og er huttemegtu vottene. Dei er utrolig søte, og går veldig raskt å strikke. Ettersom det ikkje går så mykje garn, er dette perfekt restegarnstrikk. Også her var det ein "ny" metode, men denne har eg strikka før, så det gjekk fort å forstå oppskrifta. Vottane skal egentlig strikkast på pinne 3 og 3,5, men eg strikka heile votten på 3,5, syns vrangborden blei litt stram på pinne 3.

Mønster: Huttemegtu votter
Nettside: tiddelibom.no
Garn: Merino Extra fine frå Drops
Pinne: nr. 3,5
Størrelse: 0-6 mnd
Garnforbruk: 156

Detaljer frå mønsteret
 Siste mann ut er et halstørkle frå Klompelompe. Eg ahdde eit nøste til overs frå eit tidlegare prosjekt, og dette virka som den perfekte oppskrifta for å kvitte seg med det.

Mønster: Perlestrikket halstørkle
Hefte: Babystrikk av Klompelompe
Garn: Tynn merinoull
Farge: Klompelompe 4042
Pinne: nr. 3
Størrelse: Nyfødt
Garnforbruk: 25g

Baksida

Tilbehør; Lue, Votter, Halstørkle og Sko

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)