mandag 16. mai 2011

Ekstragave til GIVEAWAYen!

Etter produksjonen på sundag blei resultatet 10 nye mini-strikkepinneetuier. Dei to siste klarte eg å bli ferdig med før eg kom meg i seng, i tillegg til dei 8 mini-strikkepinneetuia eg hadde laga tidlegare på dagen. 

Og eg kan nå komme med ei gladmelding til alle som har meldt seg på min Giveaway, den som blir den heldige vinnaren får også ein slik med seg:



Mini-strikkepinneetui som macher strikketøyveska!


Giveaway som blir trukket 22.mai! Trykk på bilete for å komme til innlegget!


 
Alle 10 etuia som blei til i går :) Kjempenøgd! 


Om du ikkje har medt deg på giveawayen enda, så kan du gjere det her, så blir kanskje du den heldige vinnar av ei strikkeveske med tilhøyrande mini-strikkepinneetui :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)