tirsdag 31. mai 2011

Oppskrift på pc-veske i mariusmønster :)

Det er ein del som har etterspurt dette mønsteret, og ettersom eg har "dikta" det opp sjølv går det vel greit å publisere det her :) Mønsteret er laga til macbook pro og den er ca 13", denne er nokså tynn, så har du ein større pc bør du kanskje legge opp litt fleire masker.

Men dette mønsterert er til privat bruk og ikkje for videresalg o.l.! 




Det går som følger:


Trekket strikkes frå toppen og ned, dvs. at ein startar med det som hos meg er rosa.
Eg har benytta Mor Aase garn, men du kan egentleg bruke kva garn du vil, f.eks Rubin, Østlandsgarn, Safir osv. vil funke bra. For at denne oppskrifta skal stemme bør det vera ein strikkefasthet på ca 23m. Det går under eit nøste av den kvite og rosa, og i underkant av 2 nøster i grått om eg ikkje huskar feil :)  


  1. Start med å legge opp 162 masker på rundpinne 3,5 med den fargen du vil ha der eg har brukt rosa, i orginalfargar er denne raud. Pass på å ikkje strikke for stramt, då kan veska fort bli for liten :P
  2. Strikk videre etter mønsteret, fra toppen og ned. Sjølve mønsteret (18 masker fra høyre side på mønsterteikningen) skal gjentas 9 ganger rundt. 
  3. Strikk  videre på mønsteret til du er ferdig med den nederste borden. Videre strikkes det i bunnfargen (hos meg grått, i orginalen blått) til den er lang nok til din pc (rundt 15 omganger). Mål på pc-en din. 
  4. Når arbeidet er langt nok skal du maske saman maskene, også kalla kitchener stitch, derfor skal du IKKJE felle av. Om du ikkje veit korleis dette gjerast kan du sjå ein demonstrasjon på denne videoen. Denne metoden lar deg sy saman maskene som om du hadde strikka dei. 
    Slik ser bunnen ut når du maskar han saman :)

  5. Nå er du ferdig med sjølve veska. 
  6. Neste steg er å lage foret inni pc-veska. Då er det berre å måle opp på pc'en, og klippe deretter. Sy saman til ein firkanta pose med glidelås på toppen. 
  7. Når denne er ferig puttar du den inni den strikka pc-veska og nøstar dei saman på toppen. 
    Nøst saman veska og foret.
    Slik ser mi ut oppi

Det er smart å la glidelåsen på eine sida gå lengre ut enn sjølve veska, det gjer det lattera å få pc'en oppi :) Eg laga då ein liten firkant på tuppen slik at det skulle sjå betre ut :) 


    Mariusmønsteret finn du her.
    Mønsterbilete er henta frå denne sida


    Viss det er noko som er uklart er det berre å spør :)

    Det er fint om dykk linkar til min blogg om dykk benyttar dykk av mønsteret og legg ut bilete osv, på bloggen dykkar :)

    23 kommentarer:

    1. Heia! :) Herlig at du delte oppskriften på pc-vesken din! Nå har jeg laget en slik en etter å ha fulgt din oppskrift! Det var en fin oppskrift å følge og jeg ble fornøyd med resultatet! :) Ha en fin dag! Hilsen Ann-Katrin

      SvarSlett
    2. Hei :) Jeg lurte på om man skal repetere mønsteret du har lagt ut bilde av tre ganger?

      SvarSlett
    3. Du repiterar det til kjem rundt. Eg huskar ikkje kor mange gonger du skal gjenta det, men når eg tel på mi veske har eg 9 kryss, så det vil nok sei 3 gonger ja :) Med det maskeantallet eg har lagt opp skal det iallefall gå opp :)

      SvarSlett
    4. Her skriver du at du har brukt 3,5 pinne, men i et innlegg hvor du kun har vist bilde av denne har du skrevet at du har brukt 2,5 pinne.. Hva stemmer egentlig?

      SvarSlett
    5. Oy, det har eg ikkje sett før nå at det står ulikt, men det er pinne nr. 3,5 som skal brukast :) Takk for opplysningen, skal få fiksa innlegget der størrelsen er feil :)

      SvarSlett
    6. Du har ikkje en plan om å lage cover til ipag i mariusmønster?

      SvarSlett
      Svar
      1. Jo faktisk, så har eg tenkt på det! Så det kan godt hende at det kjem etter kvart ;)

        Slett
    7. Hei, tenkte å strikke denne i morgen, hvilket mor aase garn har du brukt? kjempe fin veske, gleder meg virkelig til å kjøpe garn i morgen:)

      SvarSlett
      Svar
      1. Hei Stine! Eg har brukt Mor Aase superwash, men du kan bruke kva som helst garn med strikkefasthet på ca 23m :) Lykke til!

        Slett
      2. Tusen takk får svar, snart på tur ut døra for å kjøpe garn:)

        Slett
    8. hvilket stoff har du brukt til foring? :)

      SvarSlett
      Svar
      1. Eg har berre brukt vanlig bomullsstoff som eg hadde liggande :)

        Slett
    9. Noen som har mønster til MacBook Pro 15"? :-)

      SvarSlett
    10. Noen som har mønster til MacBook Pro 15"? :-)

      SvarSlett
      Svar
      1. Du kan berre justere mønsteret litt, så får du den nok til å passe en mackbook 15". Slik eg lagde mønsteret var å måle kor mange masker eg strikka på f.eks. 10 cm, målte så rundt macen, og ganga opp for å få kor mange masker eg måtte legge opp. For at det skal bli fint bør det vera delelig med 18, så kanskje det må justerest litt :)

        Slett
    11. Mulig det er et dumt spørsmål, men strikker du rundt på rundpinner, eller frem og tilbake?

      SvarSlett
      Svar
      1. Det fins ikkje domme spørsmål ;)

        Du strikkar rundt og rundt på rundpinne :)

        Slett
    12. Hei og takk for super oppskrift!
      Brukte den til å få varmet nettbrettet mitt for vinteren :)

      http://www.ravelry.com/projects/strikkhild/pc-veske-i-mariusmnster

      Mvh
      Hilde ("Strikkhild")

      SvarSlett
      Svar
      1. Ingen problem!
        Var innom å kikka på pc-veska di på ravelry, den blei jo kjempefin! :)

        Slett
    13. Hva slag pc er dette trekket laget til ??

      SvarSlett
    14. Hei! Hvilken lengde bruker du på rundpinnen? :)

      SvarSlett

    Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)