onsdag 6. juli 2011

Ein litan bloggpause...

...pga. feriereise! :D

I morgon fyk eg av gårde til Italia, og ettersom eg ikkje har med meg dataen, tvilar eg på at det blir stort til oppdateringar. Minimalt med strikkety har fått vore med, så det er antagelig ikkje så mykje å blogge om likevel. Men kose meg, DET skal eg :) Skal bli utruleg deilig å få reist litt igjen, og eg gledar meg veldig, spesielt sidan det er fyrste gong i Italia.

Men eg har nokon nye "korleis gjer du..." innlegg på gong som dykk kan glede dykk til når eg kjem tilbake frå all reisinga mi, det vil blant anna kome innlegg om korleis ein monterar armar, korleis ein strikkar selbuvott, korleis ein strikkar to sokkar på ein gång med meir! Så stay tuned! ;)

I mellomtida skal eg kose meg blant anna her:

Vakre Toscana!

God ferie til dykk alle :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)