onsdag 9. november 2011

Farmor sine babysokkar :)

I helga var eg heime på Karmøy ein tur, eg har jo ikkje sitt mamma sidan somarferien! Men mens eg var heime, tok eg ein titt i ein hobbykommode/bord som har vore farmor sin. Farmor strikka mykje i si tid, men når ein kjem i ein viss alder tar det ofte slutt på strikkinga. Men uansett, i denne kommoden/bordet låg det fremdeles nokre småting, garn, tråd osv. Og mellom alt dette fann eg eit halvstrikka par med babysokkar. Den eine var ferdig, mens den siste mangla litt. Då tenkte eg med meg sjølv at desse kan eg jo lage ferdig for farmor! Dei var jo kjempesøte! 

Ein ferdig babysokk :)



Ein halvferdig babysokk

Og i kveld har eg hatt strikkeklubb isaman med nokon kjekke jenter, så då tok eg opp desse sokkane for å prøve å gjere dei ferdig. Det var ikkje berre berre å gjera ferdig noko som ein ikkje veit korleis er strikka og ikkje har mønster til. Men det gjekk nå, på eit vis :P Blei ikkje 100% lik, men så godt som, men eg skal uansett ikkje gi bort desse sokkane:

Farmor sine babysokkar ferdig strikka :)

Eg likte desse sokkane kjempegodt, så eg satt meg rett og slett ned etter å ha strikka dei og prøvde å lage eit mønster. Har sånt halveis skrabla ned noko, men eg må teste det ut på ein nytt par før eg kan sei meg ferdig med ho. Og kanskje den blir lagt ut her etter kvart? :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)