tirsdag 28. februar 2012

Strikkeblogger

Hei og hopp! No byrjar det å bli ei stund sidan forrige innlegg, så tenkte at det var på tide med eit nytt! Mykje har pågått den siste veka, og det har blitt lite strikking, ergo; lite å blogge om. Spesielt med tanke på at eg strikkar på mariuskofta, så er det ikkje så mykje å visa foreløbig. I helga var eg i Oslo og kosa meg, var også på visning, men blei ingen kjøp i denne omgong.

Men eg blei for nokre dagar sidan medlem av den nye sida strikkeblogger.no. Kjempebra konsept! Her blir mange strikkebloggar samla på EIN plass! (det skal i alle fall ikkje vara mangel på lesestoff!) Kjempe fin side om du treng inspirasjon, eller berre har lyst til å finne nye bloggar å lese :) 


Strikkeblogger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)