mandag 2. april 2012

Kerttu sokkar

Etter å ha stått i ein halv evigheit på strikkelista mi har eg endelig fått strikka meg eit par med Kerttu sokkar :) Og eg blei kjempenøgd! Morosame å strikke og det gjekk i ein fei, og resultatet blei nå heller ikkje så verst om eg må sei det sjølv :)

Jada, eg var i det kreative hjørnet i dag

Påske krevjer påskebileter!

Mønster: Kerttu socks
Garn: Mor Aase
Pinne: 3,5
Størrelse: 38-39
Garnforbruk: ca 1 nøste pr sokk
Mønsteret vil eg sei at er meir ein veiledning enn eit mønster. Det står ikkje korleis du skal strikke verken hel eller tå. Men der brukte eg berre den helen eg likar best og det same med tåa. Korleis eg gjorde det skreiv eg ned slik at eg veit det til neste gong :) Desse blir nok ei bursdagsgåve, og det blir det nok fleire av! 

4 kommentarer:

  1. Heisann.

    Driver i disse dager å lager en bok om Mariusgenseren og vi er på jakt etter gamle og nye bilder av forskjellige ting strikket med det originale Marius mønsteret. Vi samler inn bildene og de beste får bli med i boka. Nye kreasjoner med det tradisjonelle mønsteret er også veldig interresant. Så om du har noen lure ideer på lur☺ Bli gjerne med om du har noe du tror vil egne seg :) Gå inn på denne siden: http://www.facebook.com/www.marius.no

    Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sett innom facebok siden, og skal sjå om eg finn nokre bilete som eg vil bidra med :)

      Slett
  2. For en fantastisk blogg du har!!! Får aldri lagt meg for jeg leser blogg hehe. Er snart kommet til starten. Utrolig flotte duppeditter og triks du kommer med.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk for det! :) Er så utruleg hyggelig å få slike kommentarar, varmar godt i strikkehjerte ;) Håpar du vil ta turen innom igjen :)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)