søndag 2. februar 2014

Fletteluer

Det blei laga ein del luer før jul og dette er to av dei. Begge med flettemønster, men likevel er dei nokså ulike. Men fine blei dei syns eg! Begge oppskriftene har eg funne på Ravelry.com som gratisoppskrifter (på engelsk) og begge er strikka med garn eg fann heime. Dobbelbingo!



Mønster: I heart cables
Garn: Rubin 
Pinne: nr. 3,5
Størrelse: Toddler
Garnforbruk: ca 1,5 nøste

Mønster: Mureke-pipo
Garn: Rubin og østlandsgarn
Pinne: nr. 3,5
Størrelse: 2-4 år
Garnforbruk: godt under 1 nøste av kvar farge


6 kommentarer:

  1. Fine luer, fletting er gøy! Erakkurat ferdig med ei flettelue str 3-5 år, gratisoppskrift hos Marthe Helgetun, men den ble litt stor tror jeg..

    SvarSlett
  2. Dette var to flotte luer! Disse kommer nok godt med i vinterkulda:)

    SvarSlett
  3. Stilige fletteluer! Alltid kjekt når man har garnet og kan bare sette i gang ;)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  4. Fine luer begge to. Greit når man kan bruke garn man har liggende :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)