fredag 29. august 2014

Mini Babydakt

Med kun eit nøste i nydelig mintfarge til disposisjon, laga eg ein miniversjon av den søte babydraken frå Den store guttestrikkeboka. Den blei så utrulig nusselig og liten! Sørrelsen er uten tvil nyfødt, som i virkelig nyfødt nyfødt. Tar nok ikkje månge dagane før eit lite nurk veks ut av denne, men då er i alle fall babyen veldig søt dei dagane han passar, pluss han kan sikkert brukast som dukkeklede etterpå. Den blir lagt i gåvekurven enn så lenge, fram til ein minibaby blir født. 

Framsida
 Romperen er ca 19 cm bak målt frå skrittet og opp til toppen av ribbekanten, og ca 25 cm foran målt frå skrittet opp til toppen midt foran.

Liker veldig godt baksida på denne romperen

Mønster: Babydragt fra "Den store guttestrikkeboka"
Garn: Alpakka frå Drops
Pinne: nr. 3
Størrelse: Nyfødt
Garnforbruk: ca 38g

Sa nokon romperdilla?

Eit utval av romperene eg har strikka

7 kommentarer:

  1. Så søt! Og så mange du har laget da, flotte alle sammen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Hehe, ja det har blitt ein del rompere etter kvart ;)

      Slett
  2. Oi! Det var litt av ein samling!! Kjempefine! :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! Hvor mange masker la du opp istedet for grunnoppskrift da? Ser grunnoppskroft er 3 mnd - jeg skulle gjerne hatt en mellomting ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Beklager sent svar! Kommentaren din gikk rett i glemmeboka...Men eg trur faktisk at eg la opp same maskeantall som i oppskrifta, eg brukte berre litt tynnare garn og pinnar enn oppskrifta, og så strikka eg han kortare. Målene står oppe i blogginnlegget :)

      Slett
  4. Aldeles nydelig! Lurer også veldig på hvor mange masker du la opp.. Har boka, ville gjerne strikket den som del av hentesett, men mine små har vært ca 2,5 kg, så 3 mnd vil bli ALTFOR stort :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Se svar ovenfor, som sagt trur eg at eg benytta same antall masker :)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)