mandag 30. mars 2015

Popcorn drakt

Mønsteret på popcorn drakten har eg hatt liggande lenge, men fyst nå fekk eg rota meg til å prøve den. Eg trong ein ettårsgåve  og valet fall på den! Garnvalet fall på Cotton Merino frå Drops i syrin, ettersom eg hadde nokre nøtter liggande.



Baksida

Eg laga ein liten eigen vri på baksida der eg festa selane. Eg syns ikkje løsningen i oppskrifta var særleg praktisk, så eg laga heller hol i sjølve selen, og sydde i knapp på buksekanten.

Mønster: Pocorndrakt fra Paelas
Garn: Cotton merino fra Drops
Pinne: nr. 3 og 3,5
Størrelse: 1-2 år
Garnforbruk: rett over 2 nøster






3 kommentarer:

  1. Kjempe søt popcorn drakt, greit å gjøre ting slik en vil ha det, gleden med å strikke selv :)

    SvarSlett
  2. Så søt drakt. Jeg er veldig glad i "dotter" , har gjort det alt for lite ser jeg! God påske.

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)