tirsdag 21. desember 2010

Påfyll!

Det har blitt lite blogging av strikkeprosjekta mine i det siste, grunnen er enkel; det går mest i julegåver og vil derfor vente til etter jul med å blogge om det slik at ikkje vener og familie kan sjå julegåva si før julaften :) Men bilete av alle prosjekta som er ferdig er tatt før eg pakka dei inn, så snart vil det komme ein flom av bileter her ;)

 Julegåver ferdig innpakka


Men i dag når eg var på juleshopping kom eg borti noko garn eg ikkje har sett før, og gjett om eg blei glad! Det var så mange fine fargar, jippi nye vottar tenkte eg! Eg fann garnet på Rema (?) av alle plassar!

Garn med fine fargar!

Eg fekk også garn i ein nydelig lillafarge av mamma i pakkekalenderen som eg gledar meg til å strikke sokkar og votter av!

Fargen blei litt annleis på bilete enn i røynda, men den er liksom ein "gammald" lilla farge.


Nå må eg henge i med  å strikke så dei siste julegåvene blir ferdig til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)