torsdag 13. november 2014

Bloomsbury med tilbehør

Til 1-års dagen til ei lita søt jente strikka eg eit sett beståande av ein bloomsbury-genser, foldeskjørt og clover earflap hat. Settet blei veldig søtt, og samtlige av oppskriftene har blitt favorittar hos meg den siste tida.

Søtt jentete sett!

Bloomsbury genseren har eg lenge tenkt å strikke, men har aldri funne ein passande anledning. Når mammaen sa at ein genser kunne vore fint til lillejenta, då såg eg mitt snitt til å prøve meg på denne. Den er veldig gøy å strikke, og ettersom det er mønster heile vegen føler du heile vegen framgang. Det hjelper også på at den strikkast med litt tjukt garn på pinne 5 og 5,5, då går det unna! Mønsteret kan kjøpast på Ravelry, sjå link under bilete.

Mønster: Bloomsbuy
Størrelse: 18 mnd
Pinne: nr. 5,5 (og 5)
Garn: Nepal frå Drops
Garnforbruk: 185g


Baksida på genseren er bare nydelig!


Som tilbehør valgte eg å strikke foldeskjørtet frå Strikk til smårollinger, rett og sett fordi det er supersøtt! Syns også det passa fin til. Dette skjørtet har eg strikka før her.


Ettersom eg nå har fått meg "knitting mill" så er det ikkje noko stress lengre å lage snorer. Eg laga difor likesågodt 2 stk, i ulik farge:

Mønster: Foldeskjørt frå Strikk til smårollinger
Størrelse: 1-2 år
Pinnestørrelse: nr. 3
Garn: Merino Extra Fine frå Drops
Garnforbruk: 69g
Eg toppa sette med ei av mine favorittluer for tida; Clover Earflap Hat. Eg veit nesten ikkje kva for nummer dette er av denne type lua, det har blitt mange i det siste!


Lue og genser

Mønster: Clover Earflap Hat
Størrelse: 1-2 år
Pinne: nr. 2,5
Garn: Baby Merino frå Drops
Garnforbruk: 40g



Komboen av strikkeplagg likte eg så godt at eg er i gong med eit nytt! 

21 kommentarer:

  1. So fint sett. Snasent med rosa og grått saman

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Liker fargekomboen godt sjølv! Er ein sucker for grått! :)

      Slett
  2. Her var det mye fin strikking satt sammen til et nydelig sett! Bloomsbury står på min strikkeliste også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Bloomsbury stod lenge på min strikkeliste også, så fint å endelig få strikka den :)

      Slett
  3. Det var et nydelig sett til ei lita jente!

    SvarSlett
  4. For et alldeles nydelig sett!

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint sett! Heldig liten jente som får det :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott! Åh, så mye jeg må få strikket...

    SvarSlett
  7. Så fint sett! Og rosa og grått er bare så delikat og lekkert sammen! Spesielt fine er rosafargene i Nepal, synes jeg.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, rosafargen til Nepal er veldig fin! :)

      Ha en videre fin uke!

      Slett
  8. Å så lekkert! :)
    Har alt på to-do lista mi ;)
    Lua er på pinnene, for andre gang, den første ble passe til meg!!!?!!!
    Genseren rekker jeg vel ikke å strikke før jul, men din ble virkelig vakker :)
    Ett drømmesett for alle prinsesser dette, kan tenke meg 1-åringen ble glad :)

    For en koselig blogg du har, første gang jeg er innom den, men det blir ofte besøk fra meg for nå ligger du i bloggrullen min :)

    Håper du får en fantastisk dag :)

    SvarSlett
  9. Åh så fine, no har eg kjøpt oppskriftane, og gledar meg til at mi lille jente på 1år skal få likt sett! Kjempefin kombinasjon!
    Men på skjørtet står det garnforbruk 69g, eg reknar med det manglar eit tal der; har du det enno? Eg tenkte å bestille på nettet :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Og gjerne fargane om du har dei også :D

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)