onsdag 20. mai 2015

Dansekjolen

Har du sett noko meir yndig? Dansekjolen verkar å vera ein storfavoritt på Instagram for tida! Det er veldig lett å forstå, så fint mønster som det er! Nok eit prakteksemplar av ei oppskrift frå Ministrikk.no og Charlott Pettersen. 


I mine auger har denne kjolen så uendelig månge bruksområder; fest, kvardags, 17.mai, bryllup osv. osv! Akkurat passelige pynta, som passer til det meste. 

Bølgekanten lager heile kjolen! Så enkelt og fint!

Mønster: Dansekjolen frå Ministrikk.no
Garn: Baby Merino frå Drops
Pinne: nr. 3
Størrelse: 3-4 år
Garnforbruk: 225g




25 kommentarer:

  1. Denne kjolen er veldig søt! Enkel og elegant.
    Men ellers må jeg innrømme at jeg ikke er spesielt imponert av det som ligger ute av modeller på Ministrikk. Det er kanskje fordi det er så enkle modeller at nybegynnere kan lage dem, at de er så populære hos småbarnsmammaer? Men det er smak og behag, og det er jammen godt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Eg syns det er fleire av modellane på ministrikk.no som er utrolig søte! Då spesielt Hentesettet! Det har eg heilt lagt min elsk på! Ellers syns eg også både Pocket Playsuit, Danskjolen og Kyselua er utrolig fine :) Det gjer ikkje meg noko om det er enkle plagg, så lenge dei er så nydelige :)

      Slett
    2. Hei er det mulig å kjøpe mønster dansekjolen. Siden er lagt ned og helt umulig å få tak i

      Slett
  2. Helt enig i at denne kjolen er helt nydelig :) Fint eksemplar som vil glede en liten frøken :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikkje sant? Den er foreløpig litt stor til den vesle føkena som fekk den, men ho vekst nok fort nok inn i den :)

      Slett
  3. Denne kjolen er berre utrulig nydelig! Heldige jenta som får bruke den! :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole, denne kan det virkelig danses i :)

    SvarSlett
  5. Å, den var sååå fin, synd den ikke går opp til 6 år….

    SvarSlett
  6. Denne kjolen er SÅ fin!!

    SvarSlett
  7. Har du kjøpt oppskriften på ministrikk? Har ei venninne som skulle lage denne. Men den ligger ikke for salg lenger. Og er heller ikke i noen av bøkene til ministrikk. Hilsen frustrert venninne.

    SvarSlett
  8. Vet du om mønsteret er tilgjengelig noen plass?

    SvarSlett
  9. Har du mønsteret til denne kjolen? Jeg skulle gjerne kjøpt det om noen har det..

    SvarSlett
  10. Nydelig kjole!!!! Ønsker meg oppskriften,vet du hvor jeg kan få kjøpt det?

    SvarSlett
  11. Er det mulig å kjøpe mønsteret på kjolen. Min mail er karinatoberg@gmail.com

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)