søndag 13. februar 2011

Strikkeveske(r)

Nå har eg endeleg fått prøvd meg på strikkeveske. Eg hadde som sagt ikkje mønster, så det blei litt prøving og feiling, men eg fekk det til til slutt! :)

Forsøk nr. 1: Her hadde eg faktisk fått rett mål, men eg klarte å snu stoffet feil veg, og derfor blei veska alt for lang. Men eg fann ein bruksplass for den også, prosjekter på langpinne! Så intet arbeid forgjeves :P

 Strikkeveske forsøk 1, dette var heldigvis berre me noko "prøvestoff" eg fann heime :P



Neste veske blei mykje betre med tanke på mål, nå fekk eg snudd stoffet RETT veg, og målene blei då ca slik eg hadde berekna :)


Strikkeveske nr 2


Til denne laga eg også etui som rommer to sett strikkepinner og saks.



Den siste veska blei ein smule mindre, men dette var pga at stoffet var litt kortere og eg ville klara å pressa inn to stk på den stoffbiten eg hadde, noko som gjekk heilt fint, og størrelsen blei super :)


Strikkeveske nr 3

Inspirasjon til desse har eg funne på nette, og mål har eg tilpassa litt etter kva formålet med veska er.  Skal etter kvart lage eit mønster på det og dele det her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)