lørdag 5. februar 2011

Endelig er Votteboken i hus!

Til min bursdag i fjor fikk eg "Votteboken 2" av Lillill Thuve som gåve frå systera mi, og var superfornøyd med den. Men sidan dette var bok nr. 2, vil det sei at det også er ei bok nr.1. Denne ville eg sjølvsagt ha kloa i, men det viste seg å blir vanskelig da den var gått ut av produksjon. Også "Norske Votter" av same forfatter var umulig å oppdrive. Men tidligare i veka gjekk eg tilfeldigvis innom nettsia deira og fann ut til min store begeistring at Votteboken ville vera i salg frå og med 1.feb 2011. Eg bestillte den med det same! To dagar seinare kom den i posten :)


I denne boka har dei samla dei beste oppskriftene frå "Votteboken" og "Norske Votter".
Denne kan bestillast her.

Nå skal det strikkast vottar du! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)