tirsdag 8. mars 2011

Mitt reiseliv dei neste 6 månadane!

Eg har to hobbyar som eg er utrulig opptatt av, den eine er som dykk har sitt mykje av her, strikking og alt mulig håndarbeid, den andre er å reise, eg elskar å reise! Reiselysten slo inn for fullt etter eit utvekslings-semester i New Zealand, og nå får eg berre ikkje nok! Som dykk kanskje såg i eit tidlegare innlegg var eg og min kjære på Cuba nå i desember/januar, og nå blir det snart tur igjen på oss begge :)

Dette skal eg i løpet av dei neste 6 månadane:


Mars: På shoppingtur med nokon veninner til London!




Juni: To veker til Italia; Tuscany og Sardinia, med familien og kjæreste :)




August: 4 veker til USA! Meg og min kjære skal fyrst nokon dagar til New York, før me skal ta for oss vestkysten! :D

Eg kan vel trygt sei at eg gler meg utruleg til dei neste 6 månadane, og har massevis av reiseplanlegging framfor meg, love it! Må berre presse inn litt skule innimellom også ;) Vist nokon av dykk har vore på nokon av desse plassane og har reisetips å komme meg, blir eg veldig glad! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)