tirsdag 18. oktober 2011

1 års-jubileum = GIVEAWAY!

Om ei vekes tid er det 1 ÅR sidan eg starta bloggen, og sjølvsagt skal det feirast! Så i denna anledningen skal eg ha giveaway! Jippi! Og denne gongen er det dette du kan vinne:

 Strikkeveske og strikkepinneetui!

Det vil denne gangen være TO premier, og TO vinnarar. Den eine vil få strikkeveske, mens den andre vil få strikkepinneetui :) Sidan det er så mange flinke så strikkar, men som ikkje alltid er like glad i å sy, blei det sydde ting også denne gongen. Desse to tingene har falt veldig godt i smak både hos meg og dei som har fått det i gåve frå meg, dei er så praktiske! :) 

Premie # 1 - Strikkeveske

 Premie # 2 - Strikkepinneetui!

Reglene for å få lodd er som følger (slik som dei som regel alltid er):

Du kan til sammen få TO lodd.

Du får 1 lodd for å kommentere på bloggen.

Du får 1 lodd for å linke til meg på bloggen din,
gjerne med bilete av giveawayen.

Den som blir trukkett ut fyrst vil få strikkevesken, og den som blir trukket ut som nummer to vil få strikkepinneetuiet. Om du heller skulle foretrekke strikkepinneetuiet fremfor strikkevesken kan du skrive det når du kommenterer på bloggen. Husk å skrive kor mange lodd du skal ha i kommentaren. 

Vinnerene vil bli trukket ut onsdag 26/10

det er samme dato som eg oppretta bloggen :) 

Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)