tirsdag 13. mars 2012

Mens me ventar...

Nei, dette er for dårleg Marie! Bloggen byrjar jo å bli keisam :P Eg skyldar det på Mariuskofta, for den tar all tid, slik at eg ikkje har nok nytt å vise fram her :P Men det ordnar seg vel når eg blir ferdig med ho, sjølv om det tar tiiiid...men,men!

Eg kom på ein ting eg har gløymt å vise dykk, denne flotte tingen her:

Her heng den fint til pynt

Fullt utslått
Saman med denne blir det kjempebra!
Litt dårleg bilete, men slik blir resultatet når du brukar desse to saman :D
 Eg har også fått meg ny bok:

Strikkelyst
I denne er det myyykje fint skal eg sei deg! Vil nok prøve å strikke litt frå denne etterkvart. Når Mariuskofta er ferdig....

Å Gud, som eg gler meg til å kunne strikke akkurat det eg vil når eg vil igjen! 

2 kommentarer:

  1. Det er ei kjekk bok, men desverre VELDIG mange feil i den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm...har endå ikkje strikka noko frå den boka. Men takk for heads up, ser at det ligg rettelser på nettet :)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)