onsdag 27. mars 2013

Lillies Top

Det nye hefte "Babystrik på pinde 3" av Lene Holme Samsøe har gått som ein farsott på strikkebloggar for tida. Så sjølvsagt måtte eg også gå til anskaffelse av dette! Og ingen anger her i gården, for dette hefte er berre herlig! Fyrste mønster ut for min del blei Lillies top. Eg har fått heilt dilla på vestar og denne likte eg kjempegodt. Gøy å strikke og utfallet blei supert!

Lillies top i blålilla, i forsøk på å strikke kjønnsnøytralt...

Mønster: Lillies Top
Garn: Drops Baby Merino
Pinne: nr. 3
Størrelse: 0-3
Mengde garn: ca 1,5
Eg strikka toppen i Drops Baby Merino, eit garn som er tjukkare enn det oppskrifta sa, så eg reknar derfor med at vesten er litt større enn 0-3 mnd. Hefte har eg (syster mi) kjøpt på Sandnesgarn utsalg i Stavanger, men det er også å få tak i både på nett (f.eks rasmilla.dk) og i nokre strikkebutikkar (f.eks på Oslo City). Heftet er forresten på dansk, men i motsetning til muntlig dansk, er skriftlig dansk veldig forståelig og ingen problem å tyde.

8 kommentarer:

  1. Så skjønn den ble! Må kanskje skaffe meg det heftet jeg og;) Ha en fin påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Ja det burde du, fin investering!

      Slett
  2. Heisann:)Nå er det lenge siden jeg har besøkt bloggen din,,og skal si du er produktiv med strikkingen din. Og så mye fint du har laget. Og denne vesten eller kanskje kjole er nydelig. Er så pent med fletter,,og det blir jeg ikke lei av og strikke selv. Så vil jeg få ønske deg en flott påske og kos deg masse:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Prøver da å strikke litt jamt og trutt, men er ikkje alltid lett å balansere med jobb. Og ja, fletter gjør seg veldig bra :)

      Slett
  3. Tusen takk for tips til garn. Jeg har jo diverse mengder og farger av dette garnet og heftet kjøpte jeg i København for noen uker siden. Jeg har strikket kraven og må si jeg synes oppskriften var overraskende enkel. Slike hefter liker vi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen problem :) Jeg strikke støtt og stadig med dette garnet, sjølv om det ofte har litt tjukkare strikkefasthet enn kva som er oppgitt i oppskrifta :)

      Slett
  4. Heia! Så fin den vesten var! Helt nydelig farge også. :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)