søndag 17. mars 2013

Petrajakka

Har du sett noko så søtt? Denne jakka må vara noko av det søtaste eg har strikka! Og kven skulle tru at dette er ei restegarnjakke? Eg er for restegarnstrikk! Det grå garnet er rester frå Lavendeljakka og det lilla er rester frå Enkel kjole, perfekt match.

Fin fin i lilla og grått

Lilla detaljer

Søte lommer

Mønster: Petrajakka
Garn: Abuelita Tjukk Merino og Lorna's Lace Honor
Pinne: nr. 5,5
Størrelse: 1 år
Jakka er stort sett strikka etter mønsteret, men eg endra lommane litt med å legge til litt perlestrikk på toppen. Syns det gjorde seg godt :) Eg har ikkje satt i knappar enda, av den enkle grunn at eg ikkje har funne nokon knappar eg syns passar. Og på ein måte syns eg den er finast utan knappar, men om dei perfekte knappane skulle dukke opp, så blir det kanskje knappar likevel 

5 kommentarer:

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)