søndag 13. april 2014

Nok ei barselgåve

Enda ei barselgåve strikka og gitt bort!

Eg syns det er veldig gøy å gi bort heimestrikka ting, og det virkar også som folk set pris på det. Derfor gir eg utelukkande heimestrikka i barselgåve, babystrikk er jo min favoritt!

Denne gongen var det til ein kollega frå jobb. Ho fekk ei bittelita jente, så då måtte eg strikke noko bittelite og søtt til ho!

Ho blei født litt før tida, og derfor starta eg med å strikke ei prematurlue til ho i mi yndlingslueoppskrift, enkel babylue frå Nøstebarn:

Mønster: Lettstrikka babylue frå Nøstebarn
Garn: Babyull
Pinne: nr. 2,5
Størrelse: Nyfødt/prematur
Garnforbruk: 20g
 I tillegg strikka eg eit sett beståande av kjole, lue og sokkar:

I rosa sjølvsagt! 

Lettstrikka babylue (igjen) i enkel perlestrikk og sløyfe:


Mønster: Enkel babylue med perlestrikk
Pinne: nr. 2,5
Garn: Baby Merino frå Drops
Størrelse: 0-3 mnd

Mønster: Sokker på to pinner m/perlestrikk frå Myk Start
Pinne: nr. 2,5
Garn: Baby Merino frå Drops
Størrelse: 0-3 mnd
 Eg brukte ca 45g rosa garn til saman på lue og sokkar, og litt kvitt restegarn

Mønster: Eileen Dress
Pinne: nr. 3,5
Garn: Baby Merino frå Drops
Størrelse: 0-3 mnd
Garnforbruk: ca 55g

Det gjekk med 2 nøster til hele settet


6 kommentarer:

  1. Kjempe fint sett :) Jeg også strikker babygaver, veldig koselig å gi slikt :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett! Eg likte veldig godt lua med sløyfe på, den var heilt bedårande. Dette vert sikkert sett pris på :)

    SvarSlett
  3. Et nydelig sett! Når jeg ser sånne nusselige kjoler kunne jeg ønske jeg hadde en jente å strikke til.. :-) Du har mange heldige venner og kollegaer som får så fine gaver! :-)

    SvarSlett
  4. For et utrolig vakkert sett! Ingenting er som hjemmelagde gaver:)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)