torsdag 18. november 2010

Strikkeinspirasjon

For nokon dagar sidan fekk eg ein pakke i posten, og dette var innhaldet:

Vottebøker: Mostly Mittens, Folk Mittens og Stickmønster på Øland

Eg måtte sjølvsagt ta ein kikk i dei med ein gang, sjølv om eg eigentleg skulle lese til eksamen. Det var utruleg mange fine mønster, og det som er litt gøy er at mønstra er heilt annleis enn dei eg elles har strikka etter. I boka "Folk mittens" er det vottemønster frå ulike land i Europa (denne suns eg hadde dei finaste mønstra), mens i "Mostly Mittens" er det vottemønster frå Russland. Det er ganske fult på strikkeplanen nå før jul sidan det blir laga ein del julepresangar (og mange eksamenar ikkje minst) så eg må mest sannsynleg vente til etter jul med å prøve å strikke nokon av desse mønstra. Eg tenkte også å la dei inspirere meg til fleire sokkemønstrar. Bøkene kan forresten bestillast på Capris.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)