søndag 14. november 2010

Endå fleire "russesokker"

Etter å ha strikka dei rosa russesokkane fekk eg meirsmak på slike sokker. Derfor har eg leita etter fleire slike fine mønstrer, men utan hell. Då bestemte eg meg for å ta saken i eigne hender, og starta å laga mønster sjølv. Eller, det vil sei at eg tok vottemønstrer og laga dei om til sokkemønstrer ;) Så heilt sjølvlaga er dei ikkje :P Det mønsteret eg var mest ivrig etter å starte på var mønsteret til "fleirfarga votter".

Dei går overraskande fort å strikke, og tok raskt form!

Sluttresultatet blei slik:

Mønster: Vottemønster frå "Norske votter" omgjort til "russesokker"
Garn: Safirgarn
Pinne: Nr. 2,5

Eg blei utruleg nøgd med resultatet, da eg var ganske spent på korleis størrelsen ville bli osv. Men eg har framleis sokk nr 2 igjen å strikke, men skal nok få den unnagjort i ein fart!

Spørsmålet nå er; gi bort, behalde sjølv, gi bort...behalde sjølv? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)