søndag 21. november 2010

Strikkeprosjekter i fleng!

I det siste har eg hatt ein lei uvane av å fort bli utålmodig og lei av eit prosjekt, for så å gå vidare utan å fullføre det :P Resultatet av dette er at eg har ein heil haug me ting som berre er halvferdige...


Her manglar votten både tommel og sin høgre ven.



Også her manglar det ein vott og ein tommel



Her er det i det minste TO vottar, men begge manglar tommel

I tillegg til desse har eg også prosjekter der det kun gjenstår å feste trådar, men dette er så utruleg keisamt, så eg utsett det alltid lengst mogleg. Men nå går det mot jul, og det skal lagast mange julepresangar, så her gjeld det å bli ferdig i tide! Så kanskje eg bør gjera desse ferdige før eg startar på noko nytt? :P

I  det minste blei desse sokkane ferdige i går:


Ps. meir info om desse vottane vil komme når dei er ferdigstilt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)