fredag 10. juni 2011

Blomstrete strikkevesker del 2

Sånt, då var dei siste strikkeveskene frå dette innlegget ferdig. Endelig! Dei har fått lege lenge å venta på å bli ferdig, og det var ikkje mykje igjen på dei så det gjekk veldig fort :) 



Fire stk ferdige strikkevesker :) Minst ei av desse blir gåve til mamma sin bursdag!

Eg har fått nokre forespørslar på om eg sel desse strikkeveskene eg lagar. Og for dei som er interessert kan eg kome med ei gladmelding, for det har eg tenkt å gjere! Likevel eg har ingen planar om å lage dei på bestilling, det har eg ikkje tid til. Men ofte når eg set meg ned for å lage dei så lagar eg fleire i slengen, og då er planen å selje dei som eg ikkje sjølv har bruk for. Dei vil då bli lagt ut på bloggen og det er bare til å ta kontakt på mail om du er interessert i å kjøpe. Prisen blir hhv. 150 og 200 for strikkeveske og strikkeveske m/strikkepinneetui, pluss porto. Dette vil gjelde standardstørrelsen, og "normalt" stoff. Om dyrare stoff blir benytta eller dei er større enn vanleg kan prisen bli noko høgare, men stort sett vil det bli den nevnt ovanfor. Strikkeveskene er veldig enkelt sydd, og målar ca 26x12x12.

Av dei strikkeveskene som er i dette innlegget er dei to rosa til salgs, og skal også lage strikkepinne-etui til desse, så då blir ein "pakkedeal" til 200 + porto :) Send meg ein mail om du skulle vera interessert.

Det vil lagt ut fleire strikkevesker til salgs etter kvart som eg får laga fleire. Det er også fint om du legg igjen ein liten melding om du skulle ha interesse av å kjøpe strikkeveske (men ikkje nødvendigvis desse i rosa), slik at eg kan få ein anelse av kor stor etterspørselen er :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)