lørdag 3. desember 2011

På pinnane mine just nu!

Der finn du dette her:

Eg kan endå ikkje sei kva det er, sidan mottakaren er innom bloggen av og til :P Men det går i det minste mot slutten! Eg følar eg ikkje har gjort anna enn å strikka på dette i høst, men det gjenstår heldigvis ikkje så mykje lengre. Det skal bli godt å få det heilt ferdig, og forhåpentligvis blir det godt tatt imot til jul :) Eg kjenner eg gler meg til all julestrikk er ferdig, slik at eg kan få strikke noko av det som står på MI ønskeliste (og det er ikkje lite) ;) 

Ha ei god helg alle strikkeglade folk! :)

5 kommentarer:

  1. Nå er jeg spent på hva du lager... Tynne pinner, tynt garn og noe du har holdt på med lenge.. Legger du ut bilde og forklaring når du er ferdig og den er overlevert?
    Jeg er helt enig! Jeg gleder meg også veldig til alle julegavene er ferdige, og jeg kan fortsette med det jeg ønsker meg :)

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig med deg! Holder nå på med tre par sokker med mønster som jeg tenker gi til tre av mine nærmeste venner, fylt med småsaker og ting, og jeg er ikke verdens raskeste strikker og jeg har heller ikke særlig mye tid og ork etter jobb så dette begynner jeg å angre på xD Jeg har så mye annet jeg kunne ha tenkt meg å strikket selv!

    SvarSlett
  3. Hei, takk for kommentar hos meg. Luene i bloggen min er ganske tøyelige, så de passer både meg og sjuåringen.

    SvarSlett
  4. Dette lurer jeg på hva er for noe også... Bare 20 dager til jul, så er ikke så altfor lenge til du kan strikke "det du vil" igjen;)

    SvarSlett
  5. Strikkelura: Det kjem bilete så snart den er overlevert! Er kjempespent på resultatet sjølv :) Mhm, det er gøy å strikke julagåver, men av og til tar det litt for lang tid!

    Nitendo Lizzy: Hehe, i fjor strikka eg 3 par sokkar og 4 par votter til vener (pluss eg strikka til familein) DET tok tid det! Det er kjekt å gi bort, men nokon gonger tar d litt vel lang tid :P

    Monica: Då er det ikkje så lenge å vente på resultatet heller då :) Men eg slepp nok ikkje unna om 20 dagar, har ein ting til og to som eg har lova å strikka. MEN etter det, då skal det vera strikk til MEG! :D

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)