mandag 27. mai 2013

Oslo-anorakken #2

Oslo-anorakken til Pickles er blitt strikka for andre gong. Denne gongen på bestilling. Som eg har sagt før så er det ikkje så ofte eg strikkar på bestilling, men når mammaen til ei lita søt jente spør etter den fine Oslo-anorakken var eg rask med å seie ja. Den er jo så morsom å strikke!

Denne gongen blei genseren strikka i Alfa frå sandnesgarn. Tidligare har eg strikka i Nepal og er fornøgd med det, men blei anna garn for å finne dei rette fargane denne gongen, Genseren blei strikka i størrelse 3-4 år, men eg strikka han eit par cm lengre både på bolen og på armane, slik at han varer ekstra lenge ;) 




Mønster: Oslo-anorakken
Garn: Alfa
Pinne: nr. 5
Størrelse: 3-4 år
Garnmengde: 250g lilla, 200g rosa
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)