søndag 14. desember 2014

Fly with me vest

Det blei i somar ein del Paelas-strikk, men det er ikkje alt som har kome seg på bloggen. Og her er nok eit Paelas-plagg som blei strikka i somar, men som har brukt litt tid på å kome på bloggen. Nemlig Fly with me vest. Eg forelska meg heilt i desse "vingene". Dei er også å finne på sommardrakten til Paelas, som eg også har strikka. 

Elsk på desse vingene!
Eg var før somaren på fabrikkutslaget til Sandnesgarn og kjøpte inn ein heil del garn. Blant desse garnøsta, dukka det opp to nøster i Alpakka i ein nydelig rustfarge. Eg syns fargen passa perfekt til dette prosjektet. Og slik blei det! 

 Kantene ruller seg litt, så den burde nok ha vore dampa. Ellers går det også an å strikke snorer til for å "binde" den saman, men eg syns den er fin utan.


Mønster: Fly with me vest frå Paelas.no
Garn: Alpakka frå Sandnesgarn
Pinne: nr. 4
Størrelse: 1-2 år
Garnmengde: 54g

Eg laga vingene større enn oppskrifta for å få meir effekt. Dette gjorde eg ved å ta opp like mange masker som størrelsen over skulle ha på pinne nr. 3,5. Så strikka eg fyrst ei ny maske i kvar maske, så ein omgang i anna kvar masker. Videre gjorde eg 6 vendinger i kvar side og fellte til slutt av frå vranga. 

1 kommentar:

  1. Den var nydelig! :)
    Paelas har mye vakkert, holder på med Myk vinterkjole nå :)
    De armene er så vakre :)
    Håper du koser deg i førjulstiden :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)