fredag 26. desember 2014

Maritim Solskinnsdrakt

Etter å ha sett eit kjempefint bilete på instagram av ein solskinnsdrakt som var strikka med eit maritimt innspel. Garn fann eg liggande i lageret mitt, så då var det berre å setta i gong. Garnet eg fall på denne gong var Merino Cotton frå Drops. Syns dette garnet er veldig godt å strikke med. 


Skulderpartiet er nok av det finaste med heile drakta syns eg!

Mønster: Solskinnsdragt fra Paelas.com
Pinne: nr. 4 + nr. 2,5 til midjepartiet
Størrelse: 1 år
Garnforbruk: Blå ca 100g, kvit va 30g

Det er ikkje fyrste gong eg har strikka denne, den blei også strikka tidligare i somar (du kan lese om den her), men den er så søt at det ikkje gjorde meg noko å strikke den ein gong til!


I motsetning til førre gong, blei denne strikka med knappar i skrittet. Dette er vel i grunn mest praktisk. Det einaste eg ikkje likte med oppskrifta når ein skulle laga knappehol i skrittet var at det kun var knappar i midtpartiet, mens kanten du lagar på buksebeina blir hengande å "flagre". Det eg derfor gjorde var å lage to knappehol på midtpartiet, idet du startar på drakta. I tillegg laga eg eit knappehol på kvar side når eg laga kanten rundt buksebeinet også, slik at desse kantane "heng saman", og får då totalt 4 knappar på rekke og rad. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)