mandag 1. desember 2014

Garnshopping i Washington DC

I november klarte eg å skvise inn ei ferieveke, og fekk ein litt sein haustferie. Saman med ei god venninne reiste vi på shoppingtur til Washington DC og NY. Klart måtte eg på garnbutikk! I NY har eg vore på garnsafari før (du kan lese om det her), så fokuset var denne gong på Washington. Eg hadde sett meg ut ein garnbutikk av den enkle grunn at dei solgte garnet til Quince & Co. Dette garnet har sverma rundt på instagram, og eg måtte berre få kjøpt litt av dette. Dei har aldeles nydelige farger, og garnet kjenner veldig godt ut! 

Garnbutikken eg fann som hadde dette garnet heiter Looped Yarn Works. Og for ein koselig butikk! Den var å finne på 1732 Connecticut Ave i 2. etasje. Du ser den frå utsida, og det stod også ute skilt. 
Det kan vera verdt å merke seg at dei held stengt på mandagar, men åpent på søndagar.



Heile denne hylla var garn frå Quince & Co! Dei hadde fleire kvaliteter og eg var godt fornøgd! Det var ikke alle fargane eg hadde sett meg ut dei hadde, men eg fant mange fine fargar likevel! 




Sidan dei har så mange fine fargar og nyansar enn dei garnprodusentene eg vanligvis kjøper garn frå, prøvde eg denne gong å velge litt fargar som var litt "ulikt" meg. Og det syns eg at eg klarte bra! Eg har nylig innsett at gult er ein undervurdert farge, spesielt til baby. Derfor kjøpar eg alltid gult når eg finn ein fin farge. Forhåpentligvis blir det mykje gult framover. Kjenner eg gler meg veldig til å prøve ut garnet!


Garnkvalitetane eg kjøpte meg var; Tern, Finch og Chickadee. 

Eg kjøpte så mykje at eg fekk med gratis tøypose...

Fargane kjem ikkje heilt riktig fram på bilete, men fine er dei!
Det blei litt garn kan du sei...


Her er litt meit detaljert info om garnet. Fargane blir remset opp frå venstre:

Tern: 1. Backbay 2. Prout's Neck 3. Buoy 4. Terra Cotta 5. Dusk

Finch: 1. Sorbet 2. Bird's Egg


Chickadee: 1. Bird's Egg 2. Belize 3. Egret 4. Goldfinch 5. Lichen

Kofferten blei full etter dette besøket, så det blei ikkje fleire garnbutikkar denne gong...











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)